BLOGGEN HAR FLYTTAT!

Den här bloggen har flyttat och fått ett nytt hem!

Den finns nu på BKWine Magazine.

Du omdirigeras till den nya sidan om 8 sekunder.

Glöm inte att ändra dina bokmärken och RSS-prenumerationer!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev om vin, BKWine Brief!

Aktuellt reseprogram och mer info om våra vinresor och matresor finns nu på BKWineVinresor.com!


onsdag, december 30, 2009

Fågelskådning i Göteborg?

Nej, men när jag läste det första gången tyckte jag att det stod Göteborgs Amatörornitologer. Men i själva verket var det Göteborgs Amatörönologer. Det är en vinblogg som funnits ungefär ett år, skriven av Peer, Fred och Erik (som verkar vara den flitigaste bidragsgivaren). De skriver på klassiskt sätt för svenska vinbloggar korta snuttar om viner de druckit (och på klassiskt sätt med flaskbilder med väsentlig förbättringspotential!). Kanske värt att provläsa och se om det passar din smak? amatoronologerna.blogspot.com

1 kommentar:

E sa...

Hej!
Tack för blänkaren som jag såg först nu, och tack för en bra sida! Själv brukar jag tycka att det står amatörgeologerna när jag tittar hastigt. Hoppas att vi kan leverera mycket läsvärt under 2010 som då och då bryter sig ur den gängse mallen.
/Erik

Vår nya blogg finns här:

BKWine Magazine Blogg!