BLOGGEN HAR FLYTTAT!

Den här bloggen har flyttat och fått ett nytt hem!

Den finns nu på BKWine Magazine.

Du omdirigeras till den nya sidan om 8 sekunder.

Glöm inte att ändra dina bokmärken och RSS-prenumerationer!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev om vin, BKWine Brief!

Aktuellt reseprogram och mer info om våra vinresor och matresor finns nu på BKWineVinresor.com!


torsdag, februari 09, 2006

Till dig som är .......

Till dig som är .......

Till dig som är vinintresserad:

Kom med på en av mina vinresor under våren:
  • Vin & Gastronomi i Provence i mars
  • Champagne, Chablis & bourgogne i april
  • Norra Rhône-dalen i maj
Mer info nedan. Eller tipsa en vän om vinresorna!

Till dig som är ännu mer vinintresserad:

Den skandinaviska vinmässan som vi arrangerar 11 februari lovar gott. Rekordmånga utställare. Och så har vi världens första tävling för skandinaviskt vin och sprit! Läs mer nedan.

Till dig som är vinimportör:

Skicka mig information om din verksamhet! Jag vill gärna veta mer om vad du gör, vad du lansera för viner osv. Skicka mig gärna information, pressreleaser, nylansering osv. BKWine Brief är nog idag Sveriges mest lästa nyhetsbrev om vin och vi vill gärna höra av dig – det kan vara intressant för Briefens läsare! Jag vill gärna få information från Sveriges vinimportörer... Kontaktinfo här.

Till dig som gillar att skriva om vin:

Hjälp oss göra BKWine.com bättre. Bidra till vår gästskribentsida. Är du sommelier, vinmänniska, vinentusiast eller annat och med skrivklåda?

Vi vill gärna fortsätta utveckla sidan med skrivna alster från gästskribenter. Har du lust att bidra med något? Kontakta mig om du är intresserad. Kontaktinfo här.

Britt

PS: Tipsa andra om Briefen !

Inga kommentarer:

Vår nya blogg finns här:

BKWine Magazine Blogg!