BLOGGEN HAR FLYTTAT!

Den här bloggen har flyttat och fått ett nytt hem!

Den finns nu på BKWine Magazine.

Du omdirigeras till den nya sidan om 8 sekunder.

Glöm inte att ändra dina bokmärken och RSS-prenumerationer!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev om vin, BKWine Brief!

Aktuellt reseprogram och mer info om våra vinresor och matresor finns nu på BKWineVinresor.com!


måndag, november 13, 2006

Klapprims-Tävling och annat nytt i Briefen 40

Tävling!

Snart är det ju jul. (Va! Redan?!) Vem kan göra det bästa julklappsrimmet som har något med vin att göra? Komponera ett kul/fyndigt/annorlunda/... rim och skicka in det till mig! Alla rim publiceras på siten så fort vi hinner. Sista tävlingsdatum: 24 december föstås. Vinnaren får en prenumeration på VinNytt. Läs mer om VinNytt här. Bidragen publiceras på vår klapprimssida.

Britts vinskola

Jag tänkte jag skulle göra lite propaganda för några sidor som kanske inte är så välkända av er alla på min site: Britts Vinskola. Det där med skola är väl kanske inte så allvarligt menat. Mest är det ett urval artiklar om många olika teman. Men läser du alla dem så har du nog lärt dig en hel del faktiskt.

Tryffelresa

Måste också passa på att propagera lite för min tryffelresa i februari. Februari är snart så det brådskar att anmäla sig. Det är faktiskt en väldigt speciell upplevelse – både att gå ut i skogen och leta tryffel med en tryffelhund, och sedan sätta sig ner vid ett dukat bord och njuta sig igenom en 100% tryffellunch. Anmäl dig snarast om du är intresserad!

Kampanj

Rekryteringskampanjen går vidar, men jag behöver fortfarande ABSOLUT din hjälp. Jag siktar på 10.000 (skandinaviska) prenumeranter till årsskiftet. Hjälp mig att komma dit! Just nu är siffran uppe i 8341.

Vårens reseprogram

Hela vårens reseprogram finns nu färdig. Ta en titt längre ner i Briefen och på siten. Hör gärna av dig om du har önskemål på framtida resor. Jag gör även gärna specialbeställda resor: för ”vinklubben”, för företaget, för kompisgänget... Ta kontakt med mig om du är intresserad.

Glöm inte att du kan ringa mig på ett stockholmsnummer. Kan vara praktiskt. Britt PS: Tipsa andra om Briefen ! Nummer 40 finns ute nu.

Inga kommentarer:

Vår nya blogg finns här:

BKWine Magazine Blogg!